سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        اردیبهشت

        شعری از

        عباس گودرزی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۱ شماره ثبت ۱۲۹۵۲۷
          بازدید : ۷۹   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس گودرزی

        می دمد بر جسم هر موجود جان اردیبهشت
        می دهد بر پیر نیروی جوان اردیبهشت 
         
        فرش آن سبز است و سقفش آبی و ایوان آن
        می شود رنگین تر از رنگین کمان اردیبهشت 
         
        کوه و دشت و باغ و صحرا و حیاط خانه را
        می کند مست از صدای بلبلان اردیبهشت 
         
        می گذارد با سخاوت در بساط سفره ها
        مزه و بوی خوش ریحان و نان اردیبهشت 
         
        می تکاند گرد و خاک خستگی را از تنت
        می کشد دست نوازش بر روان اردیبهشت
         
        چشمه جوشان،رود جاری،خاک پر گل می شود
        می دمد جان بر زمین و آسمان اردیبهشت
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        ۱۳ روز پیش
        درود .
        شعر روان و خوبی است
        موفق باشید خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۱۳ روز پیش
        بسیار زیبا و امید بخش بود خندانک
        مدینه ولی زاده جوشقان
        ۱۳ روز پیش
        درود بر شما خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        ۱۳ روز پیش
        با عرض سلام
        ازدل سرودید
        بردل نشست
        لذت بردم
        درودبرشما شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک
        شهرام بذلی
        ۱۳ روز پیش
        درودها نثارتان
        حقیقتا زیبا و دل انگیز
        اردیبهشتتان عاشقانه و دل انگیز
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        ۱۳ روز پیش
        درود بر شما جناب گودرزی بزرگوار 🌺💐🌺
        مریم کاسیانی
        ۱۱ روز پیش
        درود بر شما شاعر ارجمند
        حسابی از اردیبهشت دل برید با این اشعار زیبا
        ان شاءالله که این اردی برای همه بهشتی شود
        🌸🌸🌸
        مجید بهلول (میثم)
        ۱۱ روز پیش
        درود‌بر‌شما‌شاعر‌بزرگوار
        موید‌باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0