سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        غمگین

        شعری از

        شهاب ایوازه (شرافت زاده)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۱۱۳۷۶۹
          بازدید : ۱۸۷   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر شهاب ایوازه (شرافت زاده)
        آخرین اشعار ناب شهاب ایوازه (شرافت زاده)

        کودکی ده ساله بودم میشنیدم از پرنده
        عشق می رود در این دنیا مثل اب رونده 
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۰۶:۵۰
        درود شاعر عزیز
        شهادت امام رئوف، شمس الشموس، غریب الغربا، معین الضعفا حضرت امام رضا (ع) تسلیت باد خندانک خندانک خندانک
        شاهزاده خانوم
        سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۱
        چه باحال خندانک

        خندانک خندانک
        سید هادی محمدی
        سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۵۴
        والا عشق مثل آب رونده برای کودک ده ساله میرود
        برای ما مثل قیر در گلو گیر افتاده
        خندانک
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۲:۳۷
        خندانک خندانک خندانک
        مریم کاسیانی
        سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۰۹
        فقط می تونم بگم خوش به حالتون که از ده سالگی آگاهتون کردند

        حالا که فکر می کنم پرنده ی زندگی من قناری بود که بی عشق میمیره خندانک
        در پناه خدای پرندگان دانا باشید
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        م فریاد(محمدرضا زارع)
        چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۱۸
        پرنده ها هنوز در شگفتند
        که چرا انسان
        به اسارت می گوید: عشق!

        (چهل قطره_ م. فریاد)

        درود آقای شرافت زاده گرامی🌹
        عشق مثل سیل سهمگینی می آید
        مثل جویبار باریکی می رود🤕

        تندرست و شاد باشید🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0