جمعه ۲ آذر
جان محمود شعری از محمدرضاذکاوتمند
از دفتر قصه دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۱۱ شماره ثبت ۱۱۳۶۶۶
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محمدرضاذکاوتمند
آخرین اشعار ناب محمدرضاذکاوتمند
|
نه چنان گناهکارم که زنی به تیر و خنجر
نـه چنـان امیـدوارم کـه مرا ببخشی آخر
همه شب در انتظارم که سپیده سر بر آرد
بـه امیـد آنـکه باشی به برم زمان دیگر
چه خطائی سرزدازمن که زمن تودل بریدی
مَگَـرت خیـال باشد که رسی به یار دیگر
تو ز لطف خود نظرکن به فتادگان کویت
مشکـن دل ضـعیفـان که بود گناه دیگر
به کمندگیسوان تو فتاده ام چـو مجـنون
بِرَهان مرا ز دامت منگـر مـرا چـو کـافر
به زلال اشک چشمم که بودروان چودریا
صَنَمـا دلـم مـرنجان و بـگوی حرف آخر
به دوچشم خون فشانم که بود درانتظارت
زده حُسن بی مثـالت بـه تنم شرر چو آذر
چو شدم اسیر حُسنت بگشـا گـره ز ابـرو
مشنو سخن ز دشمن که کند تو را محقّر
نه روا بـود بسوزد ز غم تو جان محمود
که سزاست تا بنوشد ز لب تومی چوساغر
محمودذکاوتمند
|
نقدها و نظرات
|
درود عرض ادب استاد بزرگوار سپاس از مهرو محبت شما بله درست میفرمایید همواره سلامت باشید و شاد💐💐💐💐 | |
|
درودو عرض ادب واحترام سپاس از شما همیشه سلامت باشید و شاد💐💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
استقبال بسیار زیبا
از سروده رهی معیری
همه شب در انتظارم.....
جسارتا کاش اشاره فرموده بودید