يکشنبه ۲۷ آبان
بپرس شعری از پیام قاسمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۱۱۳۵۷۶
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
احساس من را از خودت در عمق چشمانم بپرس
از قلب مغلـوبِ تـو در آیینه یِ جانـم بپرس
ای ماه من،خورشید بر رگهای شب هایم بپاش
آن قـولِ مـا در عاشقـی، از حالِ الآنم بپرس
جان بـودی و در راه جانان دادمـت اما نبـرد
این بدترست از خودکشی،از شاه کنعانم بپرس
با رقص در شادی و غـم ها میـروی جانانه ام
مقصـود ما را بی شڪ از لبهای خندانم بپرس
به لطف این دلدادگی هرشب ڪه باران میشود
دلتنگـی و عشـق مــرا از بـوسه بارانم بپرس
دیوانگی ام حــد ندارد ڪه،نه تنها در خـودم
هر کس که رد شد هم تو بودی..از خیابانم بپرس
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب محمدی گرانقدر اشتباه تایپی ست سپاس از شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا خواندم از قلمتان
بمانید به مهر و بسرایید
جسارتا در مصرع
به لطف این دلدادگی هرشب ڪه باران میشود
با عنایت بر رکن مستفعلن بهتر بود به جای به با مینوشتید
پاینده باشید