پنجشنبه ۸ آذر
مرز اَمن شعری از پیام قاسمی
از دفتر گل واژه های عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰ شماره ثبت ۱۱۴۳۶۱
بازدید : ۲۷۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
مـرزِ اَمنـی را به رویت در دلـم وا می کنم
خانه را در مـوج مـویت غرق یلدا می کنم
در سکوتم چشـم مـن فریاد میزد عاشقم
راز عشقت را به شب با شعر افشا می کنم
منحصر به فرد من هستی و در نبض قلم
عشق مان را جاودان با این غزلها می کنم
ارتشی سـرخ از لبانت با غـزل میسازم و
بی محابا شـورشی در شهـر برپا می کنم
چشم بر دیوار حاشا تابلـویی واضح است
مهر هر ڪس جز تو را انکار حاشا می کنم
در نبودت وقت دلتنگی،غـزل مـرهم شد و
عکس چشمانت،که ساعتها تماشا می کنم
درد دریا بود و من،خالیشدم از چشمخود
آمــدی، جان را فـدایِ ماه مانا می کنم
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگمهــر سپاس از نگاه زیبانگرتون | |
|
درود و ارادت جناب خوشرو سپاس از نظر سازنده تون اشتباه تایپیست ادیت میکنم | |
|
درود و ارادت جناب احسانیفر گرانقدر زیبا نگاه شماست بزرگوار، سپاس | |
|
درود رویا بانوی ادیب و گرانقدر زیبا نگاه شماست مهــربانو | |
|
درود بانو حسین زاده گرانقدر بی نهایت سپاس، زیبانگرید | |
|
درود بانو طلایی ادیب گرانقدر بی نهایت سپاس از لطف و مهرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود