يکشنبه ۴ آذر
پرواز قفسها شعری از منصور فرزادی
از دفتر زنده باد ایران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۳۰ شماره ثبت ۱۱۳۵۱۶
بازدید : ۱۴۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب منصور فرزادی
|
پایانِ شبِ مرگ من و حبسِ نفسهاست
امروز دگر نوبتِ پروازِ قفس هاست
گفتند که خاکسترِ سیمرغ فرو ریخت
جولانگه مرداب و شب و فوج مگسهاست
گفتند که خونابه ی آزادی این ملک
در پنجه ی خفاش و به گرداب هوسهاست
هرچند کفن زار کبوتر شده هر جا
آتشکده ای سرخ به امواج ارسهاست
یک شعله به دست آر که دیدیم درین شب
خورشید پیام آور فریاد جرس هاست
منصور فرزادی ۲۰۱۲
|
نقدها و نظرات
|
درود به شما بانوی شاعر گرامی سپاس از نظر ارزنده تان | |
|
درود به جناب فریاد بزرگوار سپاس از شما استاد گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پر معنا