جمعه ۲ آذر
نفهمیدم شعری از امیررضا انصاری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۱۱۳۱۱
بازدید : ۱۰۱۴ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب امیررضا انصاری
|
شانه ایی میخواستی
نفهمیدم
برای موهایت یا مویه هایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.