جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیدثاراله موسوی کاریزماتیک
آخرین اشعار ناب سیدثاراله موسوی کاریزماتیک
|
گروهی از خران را بار دادند
به خر ها 400 دینار دادند
بُنِ یُنجه خریدن پخش کردند
خران را در دَهَک ها، بَخش کردند
خرانِ کارگر را بیمه کردند
عدالت را سپر بر سینه کردند
زمین خوارانِ خر را کور کردند
بدی را از خَرِستان دور کردند
کمی بُگذشت وُ در خود گیر کردند
زمین تا آسمان تغییر کردند
فقط بین خران دیوار کردند
خَرانِ مُرده را تیمار کردند
خرستان را پُر از ایراد کردند
خریدِ یونجه را آزاد کردند
به خویشان خانه و ویلا سپردند
جهانی مال را، پَستانه بُردند
شغالان را شریکِ مال کردند
بُزان را صاحبِ اموال کردند
خران را با رذالت خوار کردند
گناهِ خویش را انکار کردند
گروهی از خران را خام کردند
خرانِ پخته را، اعدام کردند
زبانِ پُر خطر را اَرّه کردند
خرستان را جهنم درّه کردند
خران را عقلِ نا کافی زبون کرد
خرستان را خریّت سرنگون کرد
سزای اعتمادِ خر همین است
خرّیت مشکل این سرزمین است
خداوندا به حقِّ پاک مَردان
جهان را از رذالت دور گردان
شاعر سیدثاراله موسوی کاریزماتیک
|
نقدها و نظرات
|
بله بی نقص نیست، اما در نگاه من مقصر خودمونیم... خودمون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد