شنبه ۳ آذر
بــنبـسـت ( ربـاعـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۲۰ شماره ثبت ۱۱۲۵۳۷
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
آنـقــدر پـریـشـان و مـلــول و خـسـتـم
" یک ثـانیـه دنبـال دلِ خـوش هستـم "
چشم بسته مسیری سپری کردم ، بعد :
بـگـشـودم و دیـدم کـه تـهِ بُــنبـسـتـم
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود شایان و بی پایان و سپاس جاودان و فراوان خدمت دوست عالی سرشت و ادیب خوش طبع و ذوق ، آقای خوشروی نازنین 🌷🌹❤️
مهرت مانا و وجودت برقرار مردنیک❤️❤️ | |
|
درود | |
|
درود ناب و سپاس کامیاب خدمت آقای استکی بزرگمهر و عالی فرجام 🌸🌸 | |
|
درود و عرض ادب خدمت مهربانو رحیمی مهرآفرین 🌺
از همراهی گرمتون سپاسگزارم 🥀🌺 | |
|
درود اهورایی و سپاس طلایی خدمت ایزدبانو بهرامی گرانمهر و ارجمند و عالی فرجام 🌹🥀
حضورتان مستدام و مهرتان بی انتها🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید.