صبـح بخیـر بـا مـن بـگفتی ، شب بخیـر با دیگری
هـمـچـو پـروانـه از ایـن گل روی آن گل ، مـیپـری
تا به گوشیت میرسم گویی حریم شخصی است
بر حریمت تُـف که بازست بر همه جز " همـسری "
بَـه چـه آرایـش نــمـــودی آن و قــد و قــواره را !!
تـیـپ و هـیکـل را بـرون ریـختـی بـرای دلـبـری ..
سـایـه بـر چشـم و تـتـو بر اَبـرو انـداخـتی ، بـگو :
از کـدامیـن کـوچـۀ مـعشـوق قـرارسـت بـگـذری ؟
گرچه روی تختخوابِ نرم و تخت همخوابـهایم ..
با کسی در خـاطـر و خـواب و خـیال ، همـبستـری
آنـقــدر بـی ارزشـی ، ارزش گـذاری بـر تـو نـیسـت
بــهـتــر آنـســت ؛ بــپــرد آهــو بــا کــرّه خــری ..!!
خـوانـدهام دیـبـاچـهات را از تو شـد این عـایـدم :
سَــرسَــر و خــیــره ســری و ســربـســر دردســری
پـرسشیـسـت ؛ واقـعگـرایانـه بـگوییـد پاسخـش :
ایـن نــمـاد هــرزگـی بـاشــد و یـا عـشــوه گــری ؟
خیرهسر
یزدان_ماماهانی
جستار_چکامه_عهدشکنی
آغازسرایش۲۹_۵_۱۴۰۳
پایانسرایش۲_۶_۱۴۰۳
چکامه_درخواستی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
حسود و زیباست