سه شنبه ۶ آذر
نستعلیق شکسته تنت شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۳ شماره ثبت ۱۱۲۲۷۶
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
سپکو - شماره ۲۰
به #شهادت فریاد کرد
نستعلیق شکسته تنت
زیبایی بی پایان حقیقت را
در ازلی که با ابد پیوند خورده
در اوج سپهر #شهادت
The broken Nastaliq of your body
cried in testimony of
the endless beauty of truth
in the of zenith of martyrdom
where inception of being and eternity enjoin..
#مهدی_رستگاری
هشتم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
بیست و هشتم آوریل ۲۰۲۲ میلادی
دفتر شعر شیدایی
۶۱۱
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درود و سپاس و تسلیت ایام | |
|
درود و سپاس و تسلیت ایام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.