چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
آخرین اشعار ناب وحید علیزاده نیشابوری (نِی)
|
آمدی پیش من از میکده ها میگویی
از شب مستی و آن عربده ها میگویی
من که در پای تو صد اِرباً و اِربا شده ام
با من از تیزیُ و زخمِ قمه ها میگویی
رفتنت تلخ ترین حادثه در تاریخ است
تو برایم ز غمِ واقعه ها میگویی
خون به رگ های تنم یخ زده با رفتن تو
با من از شعله پسِ شومینه ها میگویی
از تَرَک های لبم عمق سکوتم پیداست
تو ز تحریرِ تَهِ حنجره ها میگویی
من به تنهایی یک شاپرک عادت کردم
از هجوم ملخ و شب پره ها میگویی
من سَرم پُر ز هیاهوی کلاغان سیاه
تو ز آواز خوش چلچله ها میگویی
من که با رفتن تو چشم به دنیا بستم
تو ولی باز از آن منظره ها میگویی
بی تو هر ثانیه قرنی شد و من پیر شدم
تو جوان ماندی و از خاطره ها میگویی
من هنوز اشک دو چشمم نشدست خُشک و تو
با فُلان کس سخن از قهقه ها میگویی
من گره بر گرهء زلف تو خوردست دلم
از گره خوردن آن مساله ها میگویی
سخت بالا شده بودم تو زمینم زدیُ و
راحت از بازی با سُرسُره ها میگویی
(نی) که ویرانه نشین گشت پس از رفتن تو
با که داری سخن از دهکده ها میگویی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم از حسن توجهتون دوست گرامی شاد و سلامت باشید | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار عالی حضور پر مهر شماست ممنونم از حسن توجهتون | |
|
درود بر شما استاد بزرگوار بی نهایت ممنونم از لطفی که نسبت به من دارید پاینده باشید | |
|
درود بر شما بانو زیبا حضور پر مهر شماست سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد عزیز ممنونم از حضور پر مهرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر قشنگی بود .
موفق باشید .