يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد علی نیک روش
آخرین اشعار ناب محمد علی نیک روش
|
تو که شاعر نبودی بغض باران را نمی فهمی
تو که درد جگر در زیر دندان را نمی فهمی
چه می دانی! چه میفهمی! تپیدن را" تکیدن را
و حرمان را نمی دانی و هذیان را نمی فهمی
منم ته مانده ی یڪ مردِ ویران ، مرگــ آبستن
که تنهایی و شبگردی ، دلش را سخت پوسانده
که هر شب میزند شب_پرسه در انبوه اندوهت
که تیپــا خورده از دنیــا ، و از دنیــا جدا مانده
که می اندازم از هیچی به هیچی دیگر امّا چنگ
و این را خـوب می دانم" ندارم تاب ماندن را
و می بینم خودم را توی قاب آیـنه هر بار
فقط یک لاشه می بینم که از رو برده مردن را
تصور کن فقط یک لحظه خود را جای من بگذار
که می گیرد سرم از زوزه ای ناآشنا سرسام
که غمگینم دقیقاً مثل یڪ آهنگ نامفهوم
که بیتابم ، دقیقاً مثل اقیانـوس نا آرام
تو که پرادعا هرجا سخن از عشق می رانی
نمی بینم من از آوار حسرت بر تنت گردی
درون کلبه ی بی روزن قلبم چه می جویی؟
میان دفتر شعرم به دنبال چه می گردی؟
محمد_نیکروش
|
نقدها و نظرات
|
سلام هادی جان چشــم. حتما. بی ملاحظگی از من بوده... ممنون که هستی رفیــق | |
|
برقرار باشید جناب عزیزیان ممنــون که هستید گرامی ایام همواره به کام | |
|
عرض احترام و امتنان به صفحهٔ خودتان خوش آمدید دوست ادب پیشه و نیک اندیشه سپاس از حسن نظر و زیبایی نگاه و تعبیرتان | |
|
عرض ارادت جناب انصاری عزیز 🍒برایتان........ 🍒ﻳﻚ ﺑﺎﻍ ﺳﻼﻡ ... 🍒ﻳﻚ ﺳﺒﺪ ﻣﺤﺒﺖ ... 🍒ﻳﻚ ﺩﻧﻴﺎ ﻋﺸﻖ ... 🍒ﻳﻚ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﺘﺎﺭﻩ .... 🍒ﺍﺯ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ ... | |
|
عرض احترام و امتنان مهربانو ممنون و سپاسگزارم از حضورتون برقرار باشید شاعر | |
|
عرض سلام و احترام به صفحهٔ خودتان خوش آمدید دوست ادب پیشه و نیک اندیشه سپاس از حسن نظر و زیبایی نگاهتان روز خوبی داشته باشید | |
|
عرض سلام و احترام سپاس از حضور و همراهی شما پاینده باشید دوست گرامی | |
|
عرض سلام و احترام
زنده باشید جناب رفیعی
روز خوبی داشته باشید
ایام به کام | |
|
عرض احترام و امتنان به صفحهٔ خودتان خوش آمدید جناب کیانی ادب پیشه سپاس از حسن نظر و زیبایی نگاهتان | |
|
عرض احترام و امتنان سرڪار خانم حجــازی به صفحهٔ خودتان خوش آمدید دوست ادب پیشه و نیک اندیشه سپاس از حسن نظر و زیبایی نگاه و تعبیرتان برقرار بمانید و شادمان | |
|
زنده باشید دوست شاعرم سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و عالی
قلمتان نویسا
فقط اگر امکان دارد بندها را در هنگام ارسال از هم جدا کن
فدایت
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️