جمعه ۲۵ آبان
سبز بماان شعری از زهرا داودی (داناک)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶ شماره ثبت ۱۱۱۴۰۲
بازدید : ۶۳۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر زهرا داودی (داناک)
آخرین اشعار ناب زهرا داودی (داناک)
|
سایه افکند هراس ، در گلوگاهِ خیال
و تکید مأمن ناسورِ زمین
شاخه ها بی سامان
ماه در پشتِ هیاهوی عبث سرگردان؛
اشک لغزید و نگاهی خندید
گفتنی هاست چنان
در دل قاصدک ِ خسته ی راه..
هیس!!
من میشنوم نجوایی
در تلاطم، ناگاه !
بر لب رهگذر ِ باغستان
میتراود گوئی شعر تری ؛
فصلها تکراریست !
میرود قصه ی شب در پی آن ..
تو طلوعی ، تابان
قاصدک گفت چنین در گوشم
عشق را بر تنِ خاکستر کن ،
جان فشان
سبز
بماان..
زهراداودی( داناک )
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از مهرتان 🌹 بزرگوارید🍃🌹🍃🌹🍃 | |
|
سپاسگزارم مهربان استاد 🌺🍃🌺🍃🌺🍃 | |
|
قدرداان حضور ارزشمندتون هستم جناب زارعی بزرگوار ⚘⚘سپاس ⚘⚘ ☘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
خوش آهنگ