جمعه ۲۵ آبان
شادی شعری از زهرا داودی (داناک)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۵۷ شماره ثبت ۱۱۸۱۴۷
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر زهرا داودی (داناک)
آخرین اشعار ناب زهرا داودی (داناک)
|
ای شادی ای بی سرزمین
بنگر جنون ِ خفته بر تارو پودم را
ای شادی ای مسافر سردرگم !؛
بازآاا
به جغرافیای خاکستری ام
یا به اقلیم نادیده ات بخوان مرا
که چشمانم آزرده ترین
عابرِ این شهرِ به خون غلتیدست
و دستانم
درامتدادِ کوچه های رو به خورشید ..
زهرادودی( داناک )
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادتهاااا سپاسگزارم | |
|
مهربانو جانم سپااااس | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
|
سپاسگزارم جناب ترکاشوند به مهر خواندید .. | |
|
درود و سپاااس | |
|
سپاسگزارم زیبا نگاهید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی بود
موفق باشید