جمعه ۲۵ آبان
وطن شعری از زهرا داودی (داناک)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۱۱۰۱۵۶
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر زهرا داودی (داناک)
آخرین اشعار ناب زهرا داودی (داناک)
|
نان هم سهم تو نیست
رفت در برِ آزادیَت
غصب شد کم کم
نوا و نغمه و دلشادیَت
میدرخشیدی به عزت
روزگاری ای وطن
حالیا ماییم و
درد و حسرتِ آبادیَت..
زهراداودی(داناک)
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درود و بیکران سپاااس 🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاااس مهرتان را قدرداانم استاد☘🌹☘🌹☘ | |
|
عرض ادب و احترام سپاسگزارم جناب زارع گرانمهر
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
مانا باشید و غرق نور و سرور ☘🌼☘
| |
|
هزاران درود جناب علی شاهی قدردان حضور ارزشمندتون هستم ⚘⚘⚘ سبز باشید و سبز بتراوید 🍃🌺🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
موفق باشید