سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      هستی

      شعری از

      مرتضی براتی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۲۲ شماره ثبت ۱۱۱۰۹۷
        بازدید : ۱۳۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرتضی براتی

      ترکیبی از تردید و از تشویش و انکاریم 
      انبوهی از ویرانه‌ و بر خویش آواریم
      جرمی به جز هستی تحمیلی نمی‌بینیم
      اما همیشه بی‌گناهی بر سر داریم
      خوابیم یا بیدار یا هر دو نمی‌دانیم 
      گویی که آونگی میان خواب و بیداریم
      از بس که سنگین است بار هستی‌ ماها
      هر شب کنار پنجره مشغول سیگاریم
      این زندگی گویی که تفریح خدایان است
      ما نقش‌هایی مسخره ما بر سر کاریم
      باید کمی دیوانگی و عاشقی هم کرد
      تا اندکی این بار را از دوش برداریم
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۴۴
      درود
      زیبا بود 👏👏🌺🌺
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶
      درود بزرگوار
      دلنشین و زیبا بود خندانک
      هدایت کارگر
      پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۲۷
      درود
      نگاه فلسفی عمیقی پشت این واژگان هنرمندانه چشمک می زند
      برقرار باشید
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۵۷
      سلام آقای براتی گرامی خندانک
      شعر اندیشمندانه ای بود خندانک خندانک خندانک
      این زندگی گویی که تفریح خدایان است
      ما نقش‌هایی مسخره ما بر سر کاریم

      این بیت بسیار زیبا بود، ولی به نظرم به جای(ما) در اول مصرع دوم این بیت، اگه مینوشتید (با)، از نظر ساختار و معنا بهتر بود خندانک

      سلامت و شاد باشید خندانک
      مرتضی براتی
      شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۵۰
      سپاس از همه دوستان
      پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ۱۷:۲۱
      درودتان خندانک

      بسیار عالی خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0