شور و غوغاست به ان خانه که خود گشته بهشت
انکه خدام درش جمله ز عرش است فرشت
فاطمه ام ابیها همه اسرار و رموز ازلی است
کس ندانست چه راز است به ان خانه ز خشت
همه درد است و همه رنج به ایام وفات زهرا
زانهمه رنج که دادست به دو دیو سرشت
همه خون است سرشک و همه اه است ز حزن
زانچه امد به سر فاطمه زان مردک زشت
نام زهرا همه افروغ جهان گشته کنون
جان و دل سوخته را عشق حسینی به نهشت
همه جا نام بتول است به دیباچه عشق
وان سپس عشق حسین است که بر سینه نبشت
همه جا ناله و اه است در این سوگ بزرگ
همه جا ماتم و گریه است که با شیعه سرشت
روشنایی دلم نام بتول و پدر و شوی و دو پور
(( هر کسی ان درود عاقبت کار که کشت ))
ما و این سختی جان و دل پر وزر و گناه
دارم امید که با عشق بتولم شدمی پاک سرشت
تسلیت باد به ان رهبر و سالار جهان
اتشی در دل ما بود و خجل زانچه نوشت
..........................................................................................
این سوگ بزرگ بر همه شیفتگان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت تسلیت باد