سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
ابریشم من
پیله ی شب
کرم پری شب
گفتی که کجا کرم ، به پرواز درآید
دیوانه مگر گشته که از شعله برآید
برخیز ، ببین چیره شدی بر بدن مست
می بینی که پروانه شدی
عاشق و سر مست
پرواز نمودی به فلک
... آمدی پیشم
با عطر گلاب و ...
بال ابریشم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانوی فرزانه برقرار باشید | |
|
با سپاس از حضورت راهت هموار بانو بافقی | |
|
ممنونم جناب استاد چشمه ی عزیز سلامت و شاد باشی | |
|
برقرار باشید و استوار استاد انصاری بزرگوار مسیرت هموار و همیشه سبز | |
|
با سپاس از حضور چشم گیر استادم جناب سلیمی ناحیه گرانمایه نگاهت همیشه پر نور و مسیرت سبز و شبهایت پر ستاره | |
|
دوست گرانقدرم ، جناب معینی شریف اشعارت گلستان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
زیبا و امیدبخش سرودید
سلامت باشید و سرافراز