دوشنبه ۲۸ آبان
گندم ، ترانه تاک ، ایما شعری از محمودرضا رافعی (رافع)
از دفتر عطر سنجد نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۱۲۸۹۹۲
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
۱ - گندم :
باید گل گندم
ز طلا ، قاب شود
پروانه ، کنار خوشه اش
خواب شود
از خیر وجودش
شده چون جاری رود
صد ها علف مزرعه
سیراب شود
۲ - ترانه تاک :
جامِ می ، پرسید
این آداب چیس ؟
گشته ام خالی ؟
قدح بی تاب نیس ؟
باده ، خامه ؟
- ساقی آمد گفت « هیس » !
پرسشِ اینگونه ...
هرگز باب نیس !!!
۳ - ایما :
شعرها ، آیینه هستند ، چه بسی
صورت خود را ببیند ، هر کسی
از حواشی و اشاره های آن
به درونِ قلبِ ناپیدا رسی
نیمه فروردین ۱۴۰۳
م_رافع
( باده خام : باده بسیار قوی )
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از شما شاعر گرامی جناب احمدی زاده برقرار باشید مهربان | |
|
به مبارکی ی این عید زیبا ، لبخند و رضای الهی در تمامی لحظاات زندگی شما هویدا شادی مسلمانان جهان را به جنابعالی و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم . آثار این پاداش در اشعارتان جلوه گر
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب رافعی عزیز
زیباودلنشین بود