جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... به وقت باران
کاش خانه ای داشتم!
ناودان، تا برایم لالایی
می گفت و لالایی، برایم
قصه ای از غصه هایم!
|
نقدها و نظرات
|
... سپاس گزارم بانو ناطق عزیز
| |
|
جالب بود یعنی مرد! جالب است یعنی هست...
سپاس
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود
دلنشین و شورانگیز
موفق باشید