جمعه ۲ آذر
بی توشه شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۱۰۹۸۰
بازدید : ۱۳۱۰ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
می گیری سراغ زِ وفا!!
سایه ی شوخ چشمی اش
بر بام ِهمسایه نمی بینی
سخن می گویی ز ِ حیا!!
عریانهِ تنش
در پستوی ِ خانه نمی بینی
راستی...
قصه ی آن شال ِ صورتی رنگی
که از جنس صفا بافتی
بَر گردن ِ صداقت کن
که او محتاج ِ محتاج است
و من ....
راهی ِ نا کجا آباد
برای دیدار ِ عشق
اما، بی توشه ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.