شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
نگذشته از کوی لیلی
دیوانه صدایمان زدند
تیشه به دست فرهاد بود
سحر نه!شبانه دارمان زدند.!
بداهه7/4/2013
Fekri Ahmadizadeh
England-London
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.