سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      قمار غفلت

      شعری از

      علی معصومی

      از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۱۰۹۰۰۸
        بازدید : ۱۳۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      قمار غفلت

      مرا به خلوت خود راه می دهی یا نه
      برای ناله کمی آه می دهی یا نه

      شبی که خاطره ها را نمی برم از یاد
      به آسمان دلم ماه می دهی یا نه

      کنونکه خواب مرا برده یال بازویت
      قرار بوسه به اکراه می دهی یا نه

      فدای شهد پر از خنده لبت ای جان
      شراب مستی گه گاه می دهی یانه

      بجز کتبه چشمت نخوانده ام هرگز
      غزال غمزه به همراه می دهی یا نه

      اگرچه دلهره دارم که گاه کوچیدن
      دلی به رقص پرکاه می دهی یا نه

      تمام فرصت عمرم قمار غفلت شد
      دوباره مهلت کوتاه می دهی یا نه
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۰۹
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      دستمریزاد خندانک
      آرمین پرهیزکار
      جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۰۱:۵۰
      درود بر شما
      زیبا سرودید خندانک خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۲۶
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      استاد بزرگوار
      لبهای باقر خندید
      در دل طربی افتاد
      از از خواندن غزل هایت
      در دل فرحی افتاد
      خندانک خندانک خندانک
      بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
      شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۳۵
      درود و عرض ادب محضر استاد بزرگوارم
      بسیار عالی زیبا بود خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0