دونیا
باخ گور نه کچیب سای گِدَر الوان بِله دونیا
کیم گوردی وفاسین قیلا بیر گون گنه دونیا
دوتموش نه بتر بیزدن عوزون بیز هلع بیلسخ
دوزدن کی قیلیب شررین اولان گون بیزه دونیا
اختارما گوزل اولسا سوینمک بیزه چاتماز
ال دوت چالیش اللش که یتیرسین سنه دونیا
اق گون یاشاماخ اولماغ اولارمیش نه دمکدن
یوخ گودمه گوزل بیر وره آغ گون قره دونیا
آند ایشمدی شیطان سنه دوشمن اولا بیرگون
دوشمن نییه لازیم سنی هر گون کَسه دونیا
ایللردی دونوب سای باشا مینلر چاتا بیلمز
میلیونلار اداملارلا وریب ال اله دونیا
دوغموش آنالار گور نجه اصلان ادی قالمیش
گورسدبی گوروم هاردادی دونسون کوله دونیا
آنجاخ باش اوجاتماخ نقدر شان اولا فرعون
یا قارونا تای گَل کی باتیرسین یِره دونیا
یوزییرمیدن ارتیخ مینی کچمیش سچیلنلر
بیربیر اپارب بیر آدی قالسین دییه دنیا
افسانه ناغیلار سینه لردن بیزه چاتمیش
باخ گورهچ اولوب بیر خوشا پیسدن دونه دونیا؟
شاهلارسچلیب شانلی سوزاولموش بیری بیردن
ایلیبدور اخیر عیبرته قالمیش سوزه دونیا
قیپماخ جا گوزون یوخ دوزوم الدن سنه ورسین
آتدین ایاقین دای یره قویماز دَیه دونیا
حکم ایلمه کفدن داماغین خوش گونه چاتمیش
بیرنون یئره سورتر بیلیسن ایسته سه دونیا
باخ گورمن اوزم بیرنجه سوسموش یانادوشدوم
بیرگون قالییار اوت سنی چکسین شیشه دونیا
الوان گیینیب الده جیبین پول دارییان گون
پولسوز یازیغین پوزما کفین ها گوره دونیا
پِیسردن آسار بوینی یوغون سوز دانشخدان
باخ گور کیمه نفرت باشاریر گورسده دونیا
اغ کوینگه بیر چالقی قیزیل قان یاخابیردن
بئی دورماگونون قبره کفن گیدیره دونیا
یتمیش ایل اوزونن باشا جدین کوکی یانمیش
سن کیمسن اوغول کوک وریسن کفلنه دونیا
خوش صحبت اولوب میکده بیلدین قیزا باخمیش
قیزدیرما اوزون تیتره ده دونموش گزه دونیا
بایراق اوجادیب فیکرینه منصب هله بویدان
باخ گور نیچه اولموش بی قریشدن کچه دونیا
آرتیخ داها منان سوزی قوشماخ قره گلسین
سوزدن اشیدیب قانمیا قالسین گیره دونیا
«روح اله سلیمی»