جمعه ۲۵ آبان
خمار انتظار شعری از سید علی جلالی
از دفتر به نام الله نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۱۰۸۵۴۸
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سید علی جلالی
|
دیری است گرفتارم و در رنج خمارم
از کار جهان هیچ جز این چاره ندارم
صهبای قلم گیرم و در ساغر برگی
یک جرعه از آن جمعه موعود برآرم
زهر است خماری که ز هجران تو باشد
نوش است شرابی که به یادت بگذارم
آن قدر بنوشم که حجاب از تو درافتد
آن قدر بجوشم که نیابند بخارم
از لطف تو بر سقف چنان ابر نشینم
از عشق تو باران شوم و شعر ببارم
روید همه آفاق هزاران گل نرگس
عالم شود همرنگ تو ای طرفه نگارم
فردوس کند جلوه اگر رخ بنمایی
دژخیم فرو می رود ای شاه سوارم
بازآی که تنگ آمده بر منتظرانت
از طعنه ی اغیار نماندست قرارم
سخت است صبوری فراق تو نگارا
رنجی که کشیدم نکشد کاش تبارم
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد ارجمند . همچنین سپاس فراوان 🙏🏼 | |
|
درود بر شما بزرگوار . سپاس فراوان آمین یا رب العالمین | |
|
درود بر شما . سپاس فراوان آمین یا رب العالمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.