سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      پیمان سرخ

      شعری از

      سید علی جلالی

      از دفتر به نام الله نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶ شماره ثبت ۱۱۳۳۴۷
        بازدید : ۹۶   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید علی جلالی
      آخرین اشعار ناب سید علی جلالی

      اربعین آمد دلم تنگ شد بر کربلا
      تنگ پاهای برهنه در مسیر نینوا
      تنگ شد بر تاول پایم در راه عراق
      ای امام عاشقان کی سرآید این فراق

      مذهب و آیین من راه سرخ کربلاست
      خانه و ماوای من خاک سرخ نینواست
      گر دهم جان ای حسین برندارم از تو دست
      در نگاه من شهادت از عسل شیرین تر است
      نوجوانی شیعه ام یاد قاسم با من است
      آرزوی آخرینم مثل او جان دادن است
      بالحسین قاسم راه حسینی می شوم
      بالحسین رهبر خود را سلیمانی شوم

      می خورم سوگند به جانم ای فدای تو سرم
      تا که هستم دور باشد دست دشمن از حرم
      بسته ام پیمان سرخ از دل و جان با خدا
      هرچه پیش آید ز تو من نمی گردم جدا
      (گروه سرود بانوان)
      راه زینب پیش گیرم چادر او بر سرم
      زینبی دیگر شوم در سپاه رهبرم
      بر یزیدان زمانه بانگ رسوایی منم
      آن که بیند در ره حق جمله زیبایی منم
      در مسیر زندگانی یاد زینب با من است
      آرزوی آخرینم در رهش جان دادن است
      بالحسین پیرو بانوی بی همتا شدم
      بالحسین جان فدای اسوه ی زن ها شدم
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0