سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        بام قلبم

        شعری از

        محمدرضا فرهمندنیا

        از دفتر عاشقانه نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۱۲ شماره ثبت ۱۰۸۲۷۰
          بازدید : ۱۸۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدرضا فرهمندنیا
        آخرین اشعار ناب محمدرضا فرهمندنیا

        قلبت دارایی من شد ، دستانت آرامشم
        من را در میان حرمت لبهایت آرام کن ، بگذار مست عطر تنت شوم .
        در این دنیای بی رنگ ، چشمانت رنگین کمان من شد
        تند بادی وزید و من ، در میان ریسمان گیسوانت گم شدم .
        عاشقان دیوانه اند ، دیوانه عطر شراب ، پس تو جام می باشو ، من مست شراب .
        ای آشنای دیروز برخیز ، با من به انتهای عشق سفر کن
        پر بکش ، بر بلندای بام قلبم بنشین
        حال تمام من مال توست.
         
        1400/12/19
        محمدرضا فرهمندنیا
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۲۱
        درود بزرگوار
        متن ادبی زیبایی است خندانک
        محمدرضا فرهمندنیا
        محمدرضا فرهمندنیا
        سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵
        درود بر استاد ادب خندانک
        ارسال پاسخ
        سیاوش آزاد
        جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۳۵
        سلام
        قالب اثر ظاهرا نیمایی نیست چون احساس وزن نکردم
        محمدرضا فرهمندنیا
        محمدرضا فرهمندنیا
        سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷
        سپاس از نظر گهروارتان.....لطفا بفرمایید در چه قالبی جای میگیرد
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        درد مارا دلنوشته ات
        مداواکرد
        شورعشق را در دل
        نجوا کرد
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمدرضا فرهمندنیا
        محمدرضا فرهمندنیا
        سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷
        افتخاریست برای بنده تا در مکتب شما درس پس دهم خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0