شنبه ۳ آذر
خواب و رویا شعری از محمدرضا فرهمندنیا
از دفتر عاشقانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۱۱۱۲۶۸
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمدرضا فرهمندنیا
آخرین اشعار ناب محمدرضا فرهمندنیا
|
هنوزم منتظر اون لحظم
که تورو تو خواب و رویا ببینم
سر بزاری رو شونه آرزوهام
تا ته قصه کنارت بمیرم
منوتو تو جاده عشق بودیم
حرف هم هم قدم هم بودیم
سر هیچ و پوچ دنیا چی شد
که غم من واسه تو عادی شد
***********
با یه چتر تو قلب بارون بودم
شب و تنهایی و خلوت دیدم
یاد تو با تو و بی تو خوندم
سر تو هر لحظه تنها موندم
آخرش تو بازی این سرنوشت
از عشق بی احساس تو من سوختم
|
نقدها و نظرات
|
استاد استکی عزیز و توانمند | |
|
سلام و درود استاد عزیز سپاس از لطف بی کرانتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است