سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تویی تویی عسل مرا / بوده ای از ازل مرا

    شعری از

    بهزاد بهلولی تخلص بهیاد

    از دفتر تراست خاطر نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۳۷ شماره ثبت ۱۰۷۹۳۴
      بازدید : ۱۱۰   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
    آخرین اشعار ناب بهزاد بهلولی تخلص بهیاد


    تويی تويی عسل مرا
    بوده ای از ازل مرا
    قبل سلام مستحب
    واجبتاً بغل مرا
    تو نور ديده منی
    از عصب و بصل مرا
    كور شوم كور شوم
    عشق تو گر خلل مرا
    من به خدا رسيده ام
    با توی چون هبل مرا
    زهره و ناهيد به صف
    ربوده چون زحل مرا
    زلزله بر تنم شدی
    خط لبت گسل مرا
    چونكه ز برج اسدم
    جُدَی دهد حَمَل مرا
    ناز چو بيش بگذرد
    سكته ی محتمل مرا
    اخم برایم چه كني
    نيست به تو جدل مرا
    دولت عشق يافتم
    خنده ز هرعلل مرا
    گَرَم تأملی كني
    نيست دگر اَمَل مرا
    منطق عشق هيچ نيست
    موی تو مستدل مرا
    حاصل عمر را بگو
    تويی به ماحصل مرا
    قله احساس مني
    و اکثر قلل مرا !
    چشم تو گشت قبله ام
    نيست چو اين محل مرا
    جان به تو چون دهم چه باك
    لاف نه ،اين عمل مرا
    وصله تن شنيده ای
    بوده ترا مَثَل مرا !
    فقط تويی تو خواهشم
    نيست ترا بدل مرا
    هر چه سروده ام كنار
    نيست چنین غزل مرا
    به كه به ياد تو خوشم
    خوشي ز تو قِبَل مرا
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تکتم حسین زاده
    دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۵۴
    درود بر شما و سروده ی دلنوازتان🌹
    بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
    بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
    دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸

    درودتان خندانک خندانک خندانک خندانک
    سپاسگزارم
    ارسال پاسخ
    سیاوش آزاد
    سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۴
    سلام واجبا یا واجبتا
    بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
    بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
    سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۴۲
    درود
    ملحوظات شعریست قربان
    ممنون از توجهتون خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0