يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
آخرین اشعار ناب اشکان اهنگری(اشک اهنگ)
|
این ماییم خشونت و خشم
ماییم پر شده از عقده ی خشک شده اشک،از تویی که عمری ما را بازی داده ای به رشک
روزی رسد...
چشمه ی نفرت جوشان، در دریای کینه ی خروشان، تو هنوز به دنبال دروغهای لاب پوشان
ما منتظر آن صبح امید...
تا زمستان عقده ها درونمان یخش اب شود
چون سیلی بشود این نهضت مرگ
میبارد جنون برای خون برادر مثل تگرگ
طوفان این بیابان فقر اخر دشت تجددت میبلعد
روزی گریبان هر که بدی کرد را میدرد
تا باشد سگ استخوان لیس کنارت، کن بر مجمع ان خلق خر صدارت
ما میمانیم منتظر ان صبح امید، ما هر روز میدهیم ان را به خود نوید
این را باید اخر مطلب گفت،این خون است که با خون باید شُست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد | |
|
خیلی ممنون استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آمدم، خواندم من این زیبا سرود
مهر آن بر دل نشاندم همچو رود
آفرین بر شاعرش
======================
منتظر اورا که پاید دفترم
با حضورش بر نهد منت سرم
خواند او شعرم فزاید باورم
نقد هم سازد چه خوب
======================
یک ستارک چون که هستی، شاعری
یک ستارک گر به خواندن حاضری
کسری از آن سه که گوید قادری
برسرودن شعر ناب
======================
این سروشم مثل کارتی مشترک
راه جو بر هرگلی چون شاپرک
کو کشد بر هر سرودی نو سرک
گر دل آزارت شده گو برکَنَم
======================
* *