شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد علی سهیلی (سهیل)
آخرین اشعار ناب سید محمد علی سهیلی (سهیل)
|
دراین یلدا پر از شور تمنایم ، کنارم باش
خراب و خسته و درگیر غم هایم، کنارم باش
شکسته قایقم ، طوفان برید از من امانم را
کنون که غرق در دریای رویایم کنارم باش
ندارم شوق فردایی ، نفس تنگ است ای دلبر !
پذیرای دم گرم مسیحایم، کنارم باش
بیا و در شبان تیره دستم را بگیر ای ماه
در این ظلمت سرا اکنون که تنهایم، کنارم باش
ز عمر اندک بی اعتبار من که هیچش نیست
بیا ای عمر من! دل تنگ فردایم، کنارم باش
و می دانم که آن رؤیای شیرین می رسد آخر
ولی اکنون که از عشق تو شیدایم ، کنارم باش
لطیفی از بس ای جانان! بغل آهسته بگشایم
بیا آرامش من ، ناشکیبایم، کنارم باش
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان مهربانو پایدار باشید و پیروز | |
|
سپاس فراوان از نگاه پر مهرتان استاد | |
|
درودتان باد عزیز سپاس از بذل محبت تان | |
|
مهر تو فروران باد ای یاور و ای دلدار پاینده بمانی دوست خوش بخت و شیدایی | |
|
مهرتان همیشه مرا شرمنده ساختن استاد بزرگوار برقرار باشید و سلامت ان شاءالله | |
|
سپاسگزارم مهربان سلامت باشید و شاداب | |
|
بی نهایت از ابراز محبت شما ممنونم مانا باشید و سلامت | |
|
سپاس فراوان از نگاه مهربان تان سایه پر مهرتان مستدام عزیز | |
|
عزیز دل هستید گرامی دوست | |
|
درودتان باد پاینده باشید و پیروز | |
|
سپاس عزیز دل همیشه شاداب باشید و سلامت | |
|
سپاس فراوان از محبت شما بزرگوار برقرار باشید ان شاءالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 🌺🌺🌺