پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
تقدیم به استاد عالیقدر ، جناب دکتر مسلم بهادری استاد کسوت دار پاتولوژی و رییس گروه علوم پایه پزشکی فرهنگستان علوم پزشکی که هربار ایشان را می بینم آرزو می کنم ای کاش سی سال زودتر به دنیا می آمدم.
شعر شعور
دل گرفت از آنکه گفتی نیستی سالی دگر
می روی از پیش ما شعر تو می آید بسر
آمدی روزی در این دنیای خالی از شعور
تشنگان را سایه دادی چون درختی پرثمر
آمدی روزی ز جایی در خیال ما چه دور
بر زبانت شعرهای خوش پر از شوروسرور
زندگی را ساز کردی چون فسانه سال ها
زندگی زیبا شد از زیبایی عقل و شعور
روزها و سال ها شد از برایت بال ها
شهپرت را تا گشودی فتح کردی خال ها
عاشقی معنی شد از صید خیال و خال او
آرزو دارم که با عزت بمانی سال ها
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب عزیزیان و تشکر بخاطر اظهار لطفتان | |
|
برادر ارجمند ، جناب استکی عزیز سلام و تشکر و آرزوی بهترینها برای شما | |
|
سلام جناب آزاد عزیز با شما کاملا موافقم | |
|
جناب دزفولی برادر عزیز و بامحبت سلام انشاالله همیشه سالم و شاد باشید | |
|
جناب احمدیان عزیز سلام متشکرم لطف کردید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی زیباییست🌺🌺