يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
زمان می ایستد درنگ میکند
نام زن بادها را سرکش
موجهارا رقصنده
آسمان را پربار
و زمین را شکوفا از طبیعت میکند...
بگمانم زن ها همان هایی که شب را بربالینِ
معشوقه خود به خوابِ رویاهایشان میپردازند
همان هایی که دستی میشوند برای تکیه گاه همسرانشان
و یا دستی برای حفظ فرزندانشان
و نجوایی برای آوازِ رضایتشان از رابطه و زندگیشان...
زن ها هم میتوانند آوازباشند
هم رقص
هم لبخند
آنها همانند خورشید می تابند بر تاریکی های زندگیشان و نوری از معجزه می شوند بر ناخوشی ها
زن روحش لطیف و ندایش بسیار مقدس است
او را ناظر شدن عبادت است
چشمان بینا میتوانند زیباییِ درونِ هر زن را تصویری زیبا برچهره و سخنی دلنشین بر صوت صدایشان کند...
|
|
نقدها و نظرات
|
دنیایی سپاس از دیده ناب شمابزرگوار | |
|
سلام بزرگوار مچکرم ازحضورِشما | |
|
سپاس مهربانوجان | |
|
مچکرم بانویِ ارجمند حضورتان همیشگی | |
|
سلام مهربانویِ شاعر مچکرم | |
|
دنیایی سپاس بزرگوار عالی حضورِپُرمهرِشماهست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود