گرچه گمراهی ولی آخر به راهـــــت می کنـــم
تا خطا کاری به سختی رو سیاهـــــت می کنم
لحظه ای هم شک نکن وقتی خوشی با دلبران
فارغ از حسرت ، وقیحانه نگاهـــــت می کنــم
من که شیرین نیستم اوقات تلخی هِــــی کنی
با دلــــم بد تا کنی بدها کُلاهـــــت می کنـــــم
آن غـــــرور نارِس ت گر از سرت بیرون نرفت
با تمــــام حاصلش مجذور آهـــــت می کنــــم
گفـتنـــــی ها را نوشتـــــم تا بدانــــی قبل لج
با همان دستی که دادی سر به راهـت می کنم
#مریم_کاسیانی