شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
مستفعلن▪️. فاعل▪️ مستفعلن▪️ فعل
ای کاش در جوار تو پر وانه، می شدم
من باغبان باغ تو در خانه ،می شدم
از داغ سینه گل شقایق نمی روید
نیلوفری، به باغ تو کاشانه، می شدم
در گوشه ای زصحن تو قلبم نشسته است
ای کاش من کبوترِ در گاه، می شدم
دل خسته آمدم که تودارالشفا شوی
با شوق از نگا هت مستانه ، می شدم
دیدار گل بهاران باشد چو آرزویی
ای کاش شمع بودی و پروانه می شدم
فرنگیس رزمی نژاد زهرا
استادان لطفا نقد بفرمایید
ممنونم
یا علی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام علیکم دقت بخیر ممنونم از راهنمایتان خیلی لطف کردید منتظر راهنمایی بیشتر از شما هستم | |
|
سلام جناب احمدیان مهربان وقت بخیر لطف دارید ممنونم بزرگوار اگر امکان دارد نقد بفرمایید تا قلم بهتر بتواند راه برود | |
|
سلام خانم آهنگران عزیزم ممنونم از لطفتان تندرست باشید | |
|
سلام علیکم وقت بخیر ممنونم که شعر خواندید تندرست باشید | |
|
سلام استادمیشه در باره شعر سروش خصوصی برایم توضیح بدهید | |
|
سلام استاد جناب مجید نیکی سبکبار بزرگوار تشکر می کنم از اینکه وقت گذاشتید و سروده ام خواند ممنونم لطف کنید من در خدمتم خوشحالم می کنید تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر زیباییست
با توجه به وزنی که فرمودید
مستفعلن مفاعل مستفعلن فعل
در مصرع های ۳و ۸و ۹ وزن نیاز به ترمیم دارد
که البته در مصرع ۸ اگر " نگاهت" بشود " نگاه ِ تو" مشکل مرتفع میشود
و " درگاه" در میان قافیه ها نیاز به اصلاح دارد
البته در تمامی این موارد همانگونه که فرمودید از اساتید نظر بگیرید
موفق باشید🌺🌺