.
این,.. مَنم ,.. گُمشده در رویـا ,.. من
این, مَنم ، با " اگر" و " آیا " من
اینکه بر رویِ زمین باشم "سنگ",...
یا که پرواز کُنم...
مثلِ شاهینِ کبوترآهنگ,..
انتخابش,.. با.. من.
ای "من" از من بُرده...
ای که پرویزِ دلم را هَوسِ شیرینت,...
واله به "اَرمَن" بُرده
من خودم می دانم ,..
به زمین خوردنِ دل,...
اتفاقی بوده ست.
خاطرت - یقه کِشان -,.. می کِشدم,...
سَمتِ آن کوچه که پُرعطرِ اَقاقی بوده ست
گهگُـداری که خیالِ تو کِشد بر سَرِ احساسم دست
از خودم می پُرسم :
نسبتی آیا هست ...
بینِ شعرِ من و رویِ تو و سُرخیِ گُلِ ابریشم,!!
"حَسبت الله",,..که رویا ساز است ...
خاطرِ روی تو در خوابِ خوشِ اشعارم.
ساده گویم : که به چَشمم , انگار...
شَهدِ جاری شُده بر شَنگَرفی .
دیرسالی ست که بر دل دارم ...
وَزنه ی,.. لاشه ی ,.. سنگین حرفی
کاش می شُد که بپُرسی از من :
نسبتِ طبعِ تو با خاطرِ موّاجم, چیست؟
یا ,.. بپُرسم از تو:
شاعرِ چَشمِ فریبایِ تو کیست؟
من که با هر تپشِ مُژگانت ,...
شور در شعرِ تَرم ریخته ام,.. می دانم :
آن که چَشمان تو را, مِی زده نقاشی کرد,..
آشنا با غزلِ سبکِ عَراقی بوده ست .
باورم هست, .. تو را .. خواهم داشت
باورم هست,.. سَرآخَر,.. روزی, ...
مثلِ میلادِ مَسیحایِ کرفسِ کوهی,..
در دلِ یَخ زَده ات , خواهم رُست.
باورم هست ,.. که من را روزی,...
در دلِ نارِ شِکم پاره ی اشعار تَرم , خواهی جُست.
ساوه ای , ساخته ام در اشعار
ساوه ای , سایه حصار
بعدِ من , ای گُلِ نارنج بهار
دوست دارم بنویسند سَرِِ سنگِ مَـزار
هر که خواهد ببرد هرچه انار
با وُجودی که نبودی به عنایت, پیشم...
زندگی , مثل تو زیباست برایم ,.. وقتی ...
به تو می اندیشم .
.
.
شادان شهرو:✍️تابستان 96 / تهران , شهریار
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دلنشین
موفق باشید