جمعه ۲۵ آبان
اقیانوس شعری از رضا چیرانی
از دفتر شبهای دلتنگی نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۱۰۵۴۶۹
بازدید : ۲۱۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رضا چیرانی
|
صدای تو برام آرامش محضه
نگاهت بوی بارون میده هر لحظه
تمومِ دلخوشی هام برق چشماته
دلم آرومه تا وقتی که باهاته
کنارت آسمون مال منه، آغوشتو وا کن
منو تو حجم رویاهات، تو قلب خودت جا کن
ببین این حس شیرینو، به دستای مدیونم
ببین آروم میگیرم کنارت خوب میدونم
بدون تو زمستونم، پر از شب زنده داری ها
پر از آوارِ تنهایی، پر از چشم انتظاری ها
به قاموس نگاه تو، به چشمای پر از خواهش
تو دریایی و دنیامی، یه اقیانوس، آرامش
|
نقدها و نظرات
|
بله ممنونم از پیشنهاد استادانه شما🙏🙏 | |
|
ممنونم از پیشنهاتون استاد عزیز عالی بود👏👏👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
موفق باشید