پنجشنبه ۱ آذر
سیب شعری از مهدي حسنلو
از دفتر .... ؟ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۱۰۵۴۶۷
بازدید : ۲۴۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدي حسنلو
|
دستت دراز کن
تا سوسوی سرخ ستاره
بچینم از لبانت
انگار عاشقت شده
مقاومت نکن به جاذبه
فقط رها باش
(آدمی زاد، گاهی جایش را ع و ض ی می بوید! )
باغ لبانت
واین همه سیب سرخ
به پاییز نرفته
خوابش کن!
رویایت پر باران
بیدار شو
ابری که خیال باران دارد
پیراهن نمی پوشد
پا بگذار به سینه ام
اگر زمین هم لایق نیست
باران که هست
چتر تردید را برگیر از سرت
ای کلیشه دوست داشتنی
قدم بزن تا بهار
بیرون کن از پنجره... دیوار
ا
کنون تمام جهان
اتاق توست.
کسی می خواند
از گلوی سبز باغ
صدایی
به شب
به تخت
به زمستان تنت
غریبه نیست
مقاومت نکن به عشق
این سیب لایق توست
دستت دراز کن.
با تشکر از استاد عزیزم جناب حسن گایینی
که این شعر را ویرایش کردند و من هم به همان صورت
به اشتراک گذاشتم امیدوارم همیشه در سلامت باشند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیز ممنون از حضورتان | |
|
سلام استاد ممنون از حضورتان | |
|
سلام محمد جان خوش آمدی ممنون از لطفت در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود