شنبه ۱۰ آذر
صدای زندگی شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۱۰۵۴۲۴
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
صدای زندگی
در آن بزمی كه دور خويشتن پروانه می گردد
صدای زندگی با گوش من بيگانه می گردد
من از پايان تلخ قصّهٔ فرهاد دانستم
حكايتهای شيرين عاقبت افسانه می گردد
طلسم نا اميدی را توان بشكست با اميد
اگر چه خانه های آرزو ويرانه می گردد
قفس خود موجب پرواز بی بالان گهی باشد
كز اين ره كرم ابريشم دلا پروانه می گردد
اگر چه مرد صحرای جنون مجنون ناكامست
دل من هم ز ياد گلرخی ديوانه می گردد
شود هر ذرّه شمع ره اگر دل را كنی روشن
عصا روشن دلان را رهنمای خانه می گردد
سید علی کهنگی (واسع)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام،ارادتمند شما هستم اقای عزیزیان بزرگوار | |
|
سلام بر شما استاد استکی عزیز سپاس از لطف و محبت شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود بزرگوار
پاینده و پیروز قربان 👏👏🌺🌺