يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمود حشمتی(سپیدار)
آخرین اشعار ناب محمود حشمتی(سپیدار)
|
سبویِ نازکِ دل
لبریز است از شرابِ کهنه یِ نگاهت
چند ساله است آن باده
که من چنین خرابِ آنم
و
این خرابه اکنون آبادترین
ویرانه است درین مُلکِ ناآباد
بگذار
سر برود مدام آن خَمرِ کف آلود
که
من پیوسته مخمورِ نگاهِ تو باشم
بگذار
محمود حشمتی
آبان ۱۴۰۰
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را سپاس مهربانوی گرانقدر،درودتان | |
|
سپاسگزارم مهربانو،درودتان | |
|
سپاسگزارم گرانمهر،درودتان | |
|
با سلام و درود دوست گرانقدر،سپاسگزارم از حسن توجه حضرتعالی،بعرض برسانم که شرابِ کهنه نشانه خلوص و عیار بالای آن است و در کلام ادبا و شعرای پارسی زبان جایگاه والایی دارد و در اینجا کنایه از مطلوب و دلخواه بودن است و معنی پیری را تداعی نمی کند | |
|
درودتان گرانمهر،سپاسگزارم🌹🌷🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و احترام
به سایت شعرناب خوش آمدید
زیباسرودید
خمریه نویسی در اشعار خاقانی شروانی منبع مرجع خوبی برای مطالعه در این زمینه است .