جمعه ۲ آذر
گلها که از نسیم صبا باز می شوند شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۱۰۵۱۵۵
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
گلها که از نسیم صبا باز می شوند
شعری از دوست گرامی ام محمد حسن اسکندری تقدیم به عزیزان اهل دل
گاهی تمام پنجره ها باز می شوند
دروازه های عرش خدا باز می شوند
در وقت استجابت اگر دل دهی به دوست
درها به روی دست دعا باز می شوند
تو جهد کن که دست به دامان او زنی
زنجیرهای بسته به پا باز می شوند
انگاره ای زخون شهیدان آشناست
این لاله ها که درهمه جا باز می شوند
وقتی که عشق خیمه زند در حریم دل
دستان بسته رو به خدا باز می شوند
پیغام می دهند به پروانه های باغ
گل ها که از نسیم صبا باز می شوند
محمد حسن اسکندری ارسنجانی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بی پایان محبت شما را پاس می دارم زنده باشی | |
|
بینهایت سپاس استاد استکی بزرگوار زنده باشی و سر بلند | |
|
سلام و سپاس بینهایت سپاسگزارم زنده باشی و تا همیشه خوشبخت و خوش رو بمانی | |
|
زنده باشی متشکرم از حسن حضورتان بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🌺🌺🌺