شنبه ۳ آذر
رهایی 18 شعری از مهدي حسنلو
از دفتر .... ؟ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۳۰ شماره ثبت ۱۰۵۰۵۸
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مهدي حسنلو
|
دهان گلویش را ببند
تا فرو بریزد
...
فردا اگر خواب نباشد!
با بغض ده انگشت عاشقم
نامت را فریاد میزنم
مثل بوق ممتد خیابان
تو!!!, حالا با قیچی ات، سنگ را تیز کن!
و ده گنجشک
که روی ساقه نیست!
ناخنش را کوتاه کن!
دل است دیگر، خوشت باشد
خال جوش گونه اش را
ساقه آهنش را
و...
پرتاب کن این روزگار سنگ را
پر، پر
پر می کشند تا هر کجای...
حتی لب پنجره تو!!!!
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام
جناب خوشروی مهربان
ممنون از حضور پر مهرت
| |
|
سلام و سپاس | |
|
سلام ممنون | |
|
سلام
مرد روزهای سخت
آقای رضاپور
خیلی خوش آمدید
| |
|
سلام مازیار عزیز
ممنونم از حضورت
شما لطف دارید
بود اما کافی نبود
به امید روزی که موشک سیاه روزگار چال بشه تو همون دخمه ها
| |
|
سلام جناب ابراهیمیان زیبا نگاه مهربانانه شماست ممنوم از حضور پر مهرت | |
|
سلام
محمد جان
بابت تاخیر عذر خواهم
ممنونم برادر مهربانم هر آنچه نگذاشتید نشان از محبت شماست
این شعر واقعا همین بود امیدوارم
هر چه موشک، کاغذی باشه اونهم برا پیام رساندن
و این روز گار،از بازی سنگ کاغد قیچی
کاغذ هم به بازی بیاره
ممنونم برادر گلم | |
|
سلام استاد. خیلی خوش آمدید | |
|
سلام خانم ناطق ممنونم از حضورت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود