چهارشنبه ۷ آذر
قناری شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۱۰۴۹۹۲
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
گاهی که می نوازد
ذهنم تو را کناری
در نیستی شبها
در سربلندی غم
وقتی که هست تنها
آیینه با چکاوک
می ریزد از لبانت هر لحظه شاهکاری
با قند صبح روشن
با چای داغ مادر
می تابدم سرشتی
در لاله های گوشم
گرمای لاله زاری
نور است و حوض
ای جان
خورشید در حیاط است
رنگ بلند ظهرش
در آب چون نبات است
احساس می تراود
در قبله گاه مینا
با وسعت قداست
می خوانمت قناری
با هر نسیم لبخند
بر رازقی نوازش
یا نور بازخورده
از گوشه چشم کاشی
چون ابر می نشینم
بر آسمان سواری
در اوج با تو بودن
هنگامه سرودن
با حرف دل گشودن
بازم بپرس آیا....؟
تا باز گویم آری....
تا باز گویم آری....
تا باز گویم آری....
سروده ایی از ۱۳۹۸
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 👏👏🌺🌺🌺