شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
خون تاک
دل آه نيم شبم را گواه مي گيرد
كه جان خسته من آن نگاه مي گيرد
خدابه چهره ی تو گرد غم نيفشاند
فسرده ميشوم آنگه كه ماه مي گيرد
سرشك شام سياهم كليد خرسنديست
چو شبنمي كه لب از گل پگاه مي گيرد
به آتشين نفس شمع خنده كمتر كن
كه داد داغ خود از اشك و آه مي گيرد
گل هميشه بهاراست غنچه لبخند
چو بر خزان غم انگيز راه مي گيرد
غم قيامت و هولش مرا نترساند
كه خون تاك مرا در پناه مي گيرد
سید علی کهنگی (واسع)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی عزیز،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
سلام اقای عزیزیان بزرگوار،ممنون از محبت شما | |
|
سلام اقای ابراهیمی عزیز،از لطف شما بسیار سپاسگزارم | |
|
از حسن توجه شما بسیار ممنونم اقای مرادی عزیز | |
|
سلام بر شما اقای رضوی عزیز،سپاس از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید