مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
۲۴ آبان شعری از صادق کیانی (صادق)
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۰۴۷۶۱
بازدید : ۸۹۷۱ | نظرات : ۷
دفاتر شعر صادق کیانی (صادق)
آخرین اشعار ناب صادق کیانی (صادق)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
آرامش ِ آرامی و آرامش ِ فریاد
بشنو ز دل ِ کوه ِ دلم خواهش ِفرهاد
شد شهرهی شهر، شاعر ِشعر ِشب ِشادی
میخانه رها خانه رها بارش ِ غمباد
بیمار سیه نقطه شدم؛ کعبه کجا این
خالی که مرا کشته به فرمایش ِ صیاد
گاهی تو مرا کشتی و گه زنده نمودی
این طرهی گیسو، شده رزمایش جلاد
ساقی غزلی گفته چنان رسم ارادت
همراه دو صد بوسه ز پیدایش فرشاد
پ.ن:
درود و عرض ادب و تبریک
امید ِ جان❤🌹
جاوید و خجسته آبان
میلاد بزرگان
نقدها و نظرات
سلام و درود بیکران
سپاسگزارم
درود و عرض ادب و احترام به پیشگاه برادر زیبانگار و زیبا خصالم استاد صادق کیانی لحظاتتان لبریز از فروغ و نیکی حضرت استادم سپاس دارم از لطف و محبت بیشائبهای که نسبت به کمین ارادتمند خود و سرودههای روشن تر از آفتابتان دارید سالیانی دراز، مهر وجودتان نورافشان و پاینده🌹 نگاه مهربانتان همواره روشنا 🌹🌹 و وجودتان مستدام باد👌 😘❤🌹💜💐💚⚘
سلام و درود بیکران
سپاسگزارم
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
جسارتا مصرع سوم« شهره ی شهر»