پنجشنبه ۱ آذر
پاییز شعری از لاله رمضانپور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۳۷ شماره ثبت ۱۰۴۵۵۷
بازدید : ۱۵۲ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب لاله رمضانپور
|
پاییز فصل رقص برگهای نارنجی و ناب
عطر خنکای نسیم در تب وتاب
نمی دانم پاییز دلتنگ است
پاییز عاشق است
پاییز حس آشنای دل فریبی ست
همان حس ناب دوست داشتنی ست.
|