چندشعراز:خالدبایزیدی(دلیر)
تقدیم به:باقرصادقی که درآستانه بهار
درسوگ مادرنشست.وشکوفه های بهاری اش به زردی گرائید....
«مادرم که مرد»
مادرم که مردخاطرات من را
باخودبرد
وخاطرات خودرانیز
به امانت به من سپرد
..............................................................................
«هرگز»
مادرم که مرد
به حجم آسمان بهاری گریستم
مادری آمدوگفت:
فرزندم!هروقت مادری میمیرد
بدان که دیگرهرگزنمی میرد؟!؟!
..................................................................
«کوچ»
مادرم!
کوچ کرده اند
اما شماره تلفن اش
هنوزعوض نشده است
هروقت که زنگ می زنم:
سپیدی صدایش
درتمام گوشی تلفن ام می پیچد؟!؟!
..........................................................................
توکه رفتی
شب تاسپیده دم
زیرباران اشکهایم
خوابیدم!
ناگاه توآمدی وگفتی:
دیشب تاسپیده دم
خواب تورا
زیرکرور.کرورباران دیدم
................................................................
چگونه آّبی نگاهت را
فراموش کنم
گاه که تمام پرندگان
درآبی آسمان نگاهت
پروازرا
به خاطرمی سپردند
......................................................
«فراق»
راستی مادر
آئینه نیز
درفراق ات
پیرشده است !؟