خیالم راحته یاری
منو تنها نمیذاری
پریشونیمو میشوری
تو وقتی عشق میباری
یه عُمری بی صدا بودم
اَسیرِ سایه ها بودم
خدا خواست هَمدَمَم باشی
رفیقم وَقتِ غم باشی
بیای شیرین کنی عشقو
بپوشونی تَنم شوقو
بگیری خستگیهامو
بچینی دورِ من ذوقو
رسیدی پُشتِ غم تا شد
چه شادیها که برپا شد
نَه تنها چَشمِ من بلکه
جَهانم با تو زیبا شد
چه خوبه که همین جایی
که عاشقونه هَمرامی
نِمیشم گُم توو تاریکی
تو وقتی ماهِ شبهامی
توی بیداری و مستی
تو تنها دلخوشیم هستی
کنارت خوبه اَحوالم
چقدر خوش طَعمِ خوشبختی
چه آسونه فداکاری
رو گونم بوسه می کاری
جز آغوشم نرو جایی
که میدونم دوسم داری
#مریم_کاسیانی
ملودی و اجرا از هنرمند و شاعر ارجمند جناب مهرداد عزیزیان