جمعه ۱۱ آبان
دخترکان بهاری شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۵۴ شماره ثبت ۱۰۳۹۵
بازدید : ۵۹۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شعری از:خالدبایزیدی(دلیر)
دست کشیدن
به شیشه های مه گرفته
گردگیری آئینه های غبارگرفت
نسیم صبح بهاری
باز شدن پنجره ها
گسستن تیرگی زمستان
گوش دادن
به نوای خوش بلبلان
به دوست وآشنا سلام دادن
با فال حافظ همکلام بودن
غرق درنگاه دخترهمسایه باگوشواره های گیلاس
چهچهه بهاران راخجسته گفتن
عیدی دادن
صدای تق تق سکه ها راشنیدن
شادی بچه ها ازدرخشش سکه ها
جارزدن سمنوفروش
آی سمنو.آی سمنو.بدوبیاتموم میشه
دختران بهاری
برفرش ها
طبل عید می نوازند
باگوشواره هایی ازگیلاس
کفش ولباس نو
بهارراسلام می گویند
بخت واقبال خودرا
باحافظ درمیان می گذارند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.